Składanie zamówień

Sklep internetowy, działający pod adresem www.sklep.hals.krakow.pl, prowadzony jest przez Krakowską Fundację Żeglarstwa Sportu i Turystyki HALS., z siedzibą 31-113 Kraków przy ul. Straszewskiego 27. Wpisana do rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej pod numerem KRS 0000227003 przez Sąd Rejony dla KrakowaŚródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy. REGON: 350236131; NIP: 679-10-05-237

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz ich wysyłkę na terenie Polski.

2. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.sklep.hals.krakow.pl. Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu .

3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze po tym, jak do sklepu dotrze zamówienia od klienta.
- w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili zaksięgowania wpłaty na koncie Fundacji HALS - 71 1020 2906 0000 1902 0114 5689

4. Klient będzie na bieżąco informowany o statusie zamówienia.

5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

7. Do każdego zamówienia wystawiane jest potwierdzenie zamówienia.

8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu zmiany statusu na "zamówienie realizowane". Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt na adres mailowy: sklep@hals.krakow.pl.

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Koszty dostawy są uzależnione od wartości zamówienia i formy płatności. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

Czas dostawy
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz
- przelewem bankowym na konto Fundacji HALS.

Koszty dostawy na terenie Polski
POCZTA POLSKA paczka priorytetowa:
- wysyłka gratis – wartość zamówienia powyżej 170,00
- paczka za pobraniem – 16,00 (11,00 + 5,00)
- przelewem – 11,00

KURIER:
- wysyłka gratis – wartość zamówienia powyżej 170,00
- paczka za pobraniem – 22,00 (18,00 + 4,00)
- przelewem – 18,00

Anulowanie zamówienia przez właściciela sklepu internetowego.
1. W przypadku wybrania przez Zamawiającego formy płatności czek/przelew i braku zaksięgowanej wpłaty na koncie  do 14 dni od daty złożenia zamówienia w sklepiku, Fundacja HALS ma prawo anulować zamówienie.
2. W przypadku wybrania przez Zamawiającego 'odbioru zamówienia w sklepiku' i nie zgłoszeniu się pod odbiór do 14 dni od daty złożenia zamówienia w sklepiku, Fundacja HALS ma prawo anulować zamówienie.
Klient zostanie poinformowany mailem o anulowaniu zamówienia .

Reklamacje
1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres sklepu Krakowska Fundacja Żeglarstwa Sportu i Turystyki HALS; ul. Straszewskiego 27; 31-113 Kraków. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć  potwierdzenie, które klient otrzymał wraz z towarem i informację dotyczącą powodu reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

3. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Krakowską Fundacją Żeglarstwa Sportu i Turystyki HALS. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką zamówienia.

4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Płatność
- za pobraniem - płacisz gotówką listonoszowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki. W ten sposób nie można płacić za zamówienia o wartości ponad 1000 zł.
- przelewem - płacisz po złożeniu zamówienia. Numer konta przyślemy Ci w mailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.

Nadpłaty:
Jeżeli jakiegoś zamówionego przez Ciebie towaru nie mogliśmy zdobyć, a zapłaciłeś już za niego przelewem, nadpłata zostanie zwrócona na Twoje konto w terminie do 14 dni.

Potwierdzenie zamówienia:
Do każdego zamówienia dołączamy potwierdzenie zamówienia. Na wyraźną prośbę Klienta wystawiamy faktury VAT. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej zostały wpisane w formularzu.

Czas oczekiwania:
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania przesyłki + czas jej dostawy

Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie i czas potrzebny poczcie na jej dostarczenie.

Czas przygotowania przesyłki - to czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.

Biuro Fundacji HALS
ul. Straszewskiego 27
31-113 Kraków
(pon.-pt. 10:00 - 16:00)

Odbiór własny:
Biuro Fundacji HALS
ul. Straszewskiego 27
31-113 Kraków
(pon.-pt. 10:00 - 16:00)
Powrót
 
Copyright © 2014 Krakowska Fundacja Żeglarstwa Sportu i Turystyki HALS. Obsługa Informatyczna KrakówStudio Merigold